החסרונות ברכישת מצבר לרכב משומש כנגד מצבר חדש

מערכת שורש  ז תשרי, תשעז  10/9/2016

לעיתים, מצבר יכול להתקלקל ולדרוש את החלפתו באופן מפתיע, דבר אשר יכול להוות הוצאה משמעותית לא צפויה בזמן לא צפוי
.......................

החסרונות ברכישת מצבר לרכב משומש כנגד מצבר חדש

אם הלך לך המצבר ברכב והרכב לא מניע, כנראה שהגיע הזמן להחליף את המצבר הישן בחדש. לעיתים, מצבר יכול להתקלקל ולדרוש את החלפתו באופן מפתיע, דבר אשר יכול להוות הוצאה משמעותית לא צפויה בזמן לא צפוי. במקרים שכאלו, וודאי תבדוק היכן תוכל לרכוש את המצבר האיכותי מצד אחד אך מצד שני הזול ביותר. ישנם אנשים אשר בוחרים בהתקנת מצברים משומשים, בכדי לחסוך את ההוצאה על מצבר חדש. אולם, לא תמיד הבחירה במצבר משומש, היא בחירה נכונה. חשוב מאוד לבחור מצבר איכותי עבור הרכב שלך, בכדי שהרכב יפעל בצורה תקינה

מתי יש צורך בהחלפת מצבר?

לרוב, כל מצבר באשר הוא, מחזיק מעמד פרק זמן של 3 עד 5 שנים. כמובן, שאם לא מתחזקים נכון את המצבר ולא דואגים לבדוק אותו מדי פעם בפעם, המצבר יכול להתקלקל ולדרוש תחלופה עוד קודם לכן. לכן, ראשית כל חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה שוטפת ונכונה של כל מצבר, כאשר עובר פרק הזמן המוגדר כאורך חיוו של המצבר, יש צורך מהותי לקחת את הרכב למוסך, בכדי לבדוק את תקינות המצבר ובכדי לבדוק האם ניתן להמשיך ולהשתמש במצבר בבטחה או שיש צורך להחליפו. מצבר הוא חלק אשר מפתח וצובר בלאי לאורך זמן שימוש ממושך ולכן, גם אם מתחזקים אותו בצורה נכונה, יש צורך בהחלפתו לאחר פרק זמן כלשהו אשר משתמשים בו.

החסרונות שברכישת מצבר משומש כנגד מצבר חדש

כאשר יש צורך בהחלפת המצבר ברכב שלך, ייתכן מאוד שרכישת מצבר משומש תעלה לך הרבה פחות מרכישת מצבר חדש. אולם, גם אם המצבר המשומש תוחזק בצורה הטובה ביותר ברכב הקודם שהוא היה מותקן בו, הלא בשל העובדה שהוא משומש, אורך חיוו התקצר והוא לא ישמש אתכם פרק זמן משמעותי מידי. לעומתו, מצבר חדש הינו מצבר אשר לא שומש כלל, לכן מלכתחילה זמן השימוש בו יהיה פרק זמן משמעותי יותר. כמו כן, מצבר חדש, הינו מצבר אשר מקבלים עליו אחראיות לעומת מצבר ישן שלא בהכרח מקבלים עליו אחראיות. בכדי לא להסתכן ברכישת והתקנת מצבר, אשר באופן כלשהו ישמש אתכם לזמן קצר ויסב לרכב בעיות שונות, כדאי מאוד לבחור במצבר חדש אף על פי ההשקעה הכספית הכרוכה בכך.

מהיכן כדאי לרכוש את המצבר?

אם הבנת את החשיבות שברכישת מצבר חדש על פני מצבר משתמש, הגיע הזמן שתרכוש את המצבר המבוקש לך. בהתאם לסוג הרכב שלך, השנתון שלו ונפח המנוע, יותאם לך סוג ספציפי של מצבר. בכדי שהמצבר אכן יהיה איכותי, יש צורך לבחור במצבר של חברה מוכרת, אשר יותקן ברכבך על ידי אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים.

ניתן להעזר בשירות מצבר עד הבית , כל תחסכו זמן בנסיעה למוסך ובעל מקצוע יגיע עד לפתח ביתכם ויספק לכם את השירות המבוקש בעלות סימלית.

מצבר חדש עדיף על פני מצבר משומש, על מנת שהוא יוכל לשמש אתכם לפרק זמן משמעותי, ללא שום תקלות ובעיות. רכשו את המצבר הטוב והמתאים לכם ביותר של חברה מוכרת ואיכותית בתחום המצברים ותבטיחו שהרכב שלכם יקבל את המצבר הטוב ביותר.